سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی بسیار قوی و اثرگذار بوده و می‎تواند در فرهنگ‌سازی ورزش اسلامی نقش‌آفرین باشد.

ه گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مسعود یوسفی بعدازظهر امروز در دیداری که با حضور رؤسای هیأت‌ها، بسیجیان و ورزشکاران به مناسبت هفته بسیج با امام جمعه بخش سرخ‌رود داشتند به اهمیت بسیج در ورزش پرداخت و اظهار کرد: مهم‌ترین تأثیر بسیج بر ورزش، کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.

وی افزود: توسعه بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، فعالیت در دو بخش بانوان و آقایان، سیاست‌گذاری، تشکیل کارگروه‌های مختلف و استفاده از توانمندی سازمان‌های مردم‌نهاد در عرصه بسیج از مهم‌ترین نیازهای این بخش است که اداره ورزش و جوانان در این زمینه‌ها آماده هرگونه همکاری با بسیج ورزشکاران است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج، فرهنگی بسیار قوی است، بیان کرد: از آنجایی که پیوند بسیج و ورزش در عرصه‌های گوناگون منجر به توفیقات ارزشمندی در این حوزه شده‌ است می‌توان گفت بسیج نقش اثرگذاری در فرهنگ‌سازی ورزش اسلامی ایفا می‌کند.

یوسفی در پایان گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در تمامی حوزه‌های ورزش می‌تواند تأثیرگذار باشد و مهم‌ترین تأثیر بسیج بر ورزش کمک به رشد و تعالی اخلاق در جامعه ورزش است.