همزمان با هفته بسیج رییس اداره ورزش و جوانان، مسوول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی  از مربیان شهر سرخرود با امام جمعه شهر سرخرود دیدار کردند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی‌آملی بعد از ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسؤولان هیأت‌های ورزشی سرخ‌رود، اظهار کرد: بسیج‌ محور وحدت، رمز تداوم، بقای انقلاب و مروج ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: بسیج می‌تواند موتور محرکه اخلاق اسلامی و منش پهلوانی در ورزش باشد و آن را به آنسوی مرزهای ایران اسلامی و در سراسر جهان اشاعه و گسترش دهد.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه بسیج نقش مهمی در فرهنگ‌سازی ورزش ایفا می کند، عنوان کرد: بسیجی می‌تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند و در این زمینه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی که اهداف سازمان بسیج ورزشکاران در عمل اجرایی شود.

موسوی‌آملی با بیان اینکه یک قهرمان ورزشی باید الگوی جوانان دیگر و این الگو باید ریشه در مفاهیم دینی و اخلاقی داشته باشد، خاطرنشان کرد: حجاب اسلامی بانوان ورزشکار باید الگو و سبک و روش زندگی اسلامی در جامعه ورزشی نهادینه شود.

وی توجه تیم‌های بسیج به مسائل اخلاقی و فرهنگی در تربیت ورزشکاران را در بهبود فضای ورزش مؤثر دانست و گفت: با توجه به فضای معنوی در بسیج و اثرات تربیتی که در پرورش انسان‌ها دارد، به‌طور قطع حضور فعال تیم‌های بسیج در ورزش می‌تواند در گسترش اخلاق در جامعه ورزش مؤثر واقع شود و موضوع انتقال معنویت در ورزش می‌تواند یکی از رسالت‌های بسیج باشد.